2011. október 22., szombat

CAM Combi Family babakocsi ( travel system ) - Jelenlegi ára: 20 000 Ft

Rendkívül jól kihasználható, variálható babakocsi szett 0-tól egészen 4 éves korig.
Mózeskosár: nagy méretű, újszülött korban a legideálisabb, mivel személyautóban szabványosan, biztonságosan beköthető, így nem kell áttenni az autósülésbe, nyugodtan, kényelmesen aludhat benne a pici. (bekötő szett külön vásárolható hozzá) Háttámlája dönthető, ha már a baba nézelődni szeretne. Ringatható, így bölcsőként is használható.
Az esernyőre csukható vázra pedig egy mozdulattal csatlakoztatható(szemből).
Hordozó: 0-13kg használható, Eu szabványos (Ece 04), hordozófüle elforgatható, így kényelmesebb cipelni. A vázra feltéve pedig kerekes hordozóként igen praktikus, könnyű, kis helyet foglal, bevásárlásnál ideális, mivel minden kerék bolygósítható.. Autóba beköthető, 5 pontos biztonsági övvel rendelkezik.
Sportrész: több fokozatban dönthető (vízszintesig), így a nagyobb gyermek is kényelmesen feküdhet benne. Napfénytetővel v. a mózes kupolájával is használható. (én azzal használtam) Egyéb tartozékok: esővédő, lábzsák, hatalmas alsó bevásárló háló, pelenkázótáska, amely felcsatolható a tolókarra. Teljesen újszerű állapotban, kerekek nem kopottak, a mózes huzatát mindössze egyszer mostam(mikor elcsomagoltam), a sportkocsiét pedig kétszer(abban is 5 pontos bekötőszett van).
Nagyon praktikus, nagyon jó választás volt. Könnyen összeszerelhető, a patentok épek, könnyen kapcsolódnak, szerelési útmutatót is adok hozzá. 8db bolygósítható kerék. Alumínium váz, esernyőre csukható, akár egy kézzel is) Kis helyet foglal, én egy c3ban használtam, és nagybevásárláskor is elfért sportkocsiként)


Jelenlegi ára: 20 000 Ft

Az aukció vége: 2011-10-08 08:00
. CAM Combi Family babakocsi ( travel system ) - Jelenlegi ára: 20 000 Ft